herman-en-elma-in-het-wilde-westen.reismee.nl

Vrijdag 20 juni, Las Vegas - Visalia

Voor de verandering vertrekken we vandaag eens om 8.30 uur.

We rijden door de Mojavewoestijn naar het verlaten stadje Galico. Van 1881 tot 1896 was Galico een welvarend zilvermijnstadje, maar toen er een eind kwam aan de 'silver rush' veranderde het in een spookstad.

Pa vermaakt zich hier prima met allerhande oude gereedschappen, (stoom)machines en een brandweerwagen. Je kan nog goed zien hoe het geweest moet zijn om hier te leven in die dagen. De bergen hebben ook hier weer verschillende kleuren en daar is het stadje ook naar genoemd: Galico betekent 'meer kleuren' (een lapjeskat wordt ook een galico cat genoemd).

Het is weer ongeveer 40 graden en het zonnetje brandt behoorlijk. In de woestijn zien we een enorme oppervlakte met zonnepanelen, er is ook een kerkhof voor oude vliegtuigen (er staan zelfs 2 oude KLM-toestellen), een legerbasis en er zijn windmolens. Het is er droog, dor en heet, maar sommige stukken zijn allerminst saai; zacht glooiende heuvels bedekt met een dun laagje opgedroogd gras. Rita vertelt dat deze heuvels in het voorjaar prachtig groen zijn en dat moeten we dan maar geloven..... Maar nu zijn ze ook al mooi.

De reis gaat verder en net als we bijna bij ons hotel in Visalia zijn, komen we in een file terecht, die ons zo ongeveer 30 tot 45 minuten kost. Er blijkt een vrachtwagen gekanteld en we worden omgeleid. Pas om 18 uur komen we aan in ons hotel en we besluiten om gelijk maar een hapje te gaan eten.

Na het eten gaan Pa en ik een stukje wandelen in de omgeving en we zien dat even verderop een baseball-wedstrijd aan de gang is. Op het veld ernaast zit een groepje mensen naar de wedstrijd te kijken en ik raak met een vrouw aan de praat. Al gauw biedt zij mij een aardbei-margeritha aan en zo praten we een flink tijdje gezellig met elkaar, totdat het tijd wordt om naar het hotel terug te gaan.

Ik besluit om vandaag eens wat vroeger naar bed te gaan, want ik merk dat ik steeds vermoeider word.

Reacties

Reacties

Sandy Doyle

Mijn naam is Sandy Doyle, ik ben een oma van 58 jaar, ik heb jaren in een magazijn gewerkt en ik hou van loterijspellen, maar win altijd niet. Ik was op een avond online onderzoek aan het doen toen ik willekeurige getuigenissen zag van mensen die heer Bubuza waardeerden voor het geven van de juiste winnende lotnummers na het uitspreken van een spreuk. Ik sprak met hem op WhatsApp: +1 951 442 2214 voor hulp en hij zei: ik zal een spreuk uitspreken en de winnende nummers van de loterij zullen door mijn goden aan mij worden onthuld (Oracle). Ik gaf zijn vereisten om de spreuk uit te spreken. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, stuurde hij me een aantal nummers en zei SPEEL ZONDER ANGST. Ik kocht 2 loterijkrasloten in een plaatselijke winkel en speelde. Ik won £ 1.000.000 pond op de eerste, maar ik geloofde het niet, dus ik kraste een ander ticket en zie, ik won opnieuw £ 10.000.000 pond. Ik stopte onmiddellijk met mijn magazijnbaan toen mijn winnende bedrag op mijn rekening stond. Lord Bubuza is een geweldige SEER en heeft mijn financiële status veranderd. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Sandy Doyle

Mijn naam is Sandy Doyle, ik ben een oma van 58 jaar, ik heb jaren in een magazijn gewerkt en ik hou van loterijspellen, maar win altijd niet. Ik was op een avond online onderzoek aan het doen toen ik willekeurige getuigenissen zag van mensen die heer Bubuza waardeerden voor het geven van de juiste winnende lotnummers na het uitspreken van een spreuk. Ik sprak met hem op WhatsApp: +1 951 442 2214 voor hulp en hij zei: ik zal een spreuk uitspreken en de winnende nummers van de loterij zullen door mijn goden aan mij worden onthuld (Oracle). Ik gaf zijn vereisten om de spreuk uit te spreken. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, stuurde hij me een aantal nummers en zei SPEEL ZONDER ANGST. Ik kocht 2 loterijkrasloten in een plaatselijke winkel en speelde. Ik won £ 1.000.000 pond op de eerste, maar ik geloofde het niet, dus ik kraste een ander ticket en zie, ik won opnieuw £ 10.000.000 pond. Ik stopte onmiddellijk met mijn magazijnbaan toen mijn winnende bedrag op mijn rekening stond. Lord Bubuza is een geweldige SEER en heeft mijn financiële status veranderd. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Sandy Doyle

Mijn naam is Sandy Doyle, ik ben een oma van 58 jaar, ik heb jaren in een magazijn gewerkt en ik hou van loterijspellen, maar win altijd niet. Ik was op een avond online onderzoek aan het doen toen ik willekeurige getuigenissen zag van mensen die heer Bubuza waardeerden voor het geven van de juiste winnende lotnummers na het uitspreken van een spreuk. Ik sprak met hem op WhatsApp: +1 951 442 2214 voor hulp en hij zei: ik zal een spreuk uitspreken en de winnende nummers van de loterij zullen door mijn goden aan mij worden onthuld (Oracle). Ik gaf zijn vereisten om de spreuk uit te spreken. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, stuurde hij me een aantal nummers en zei SPEEL ZONDER ANGST. Ik kocht 2 loterijkrasloten in een plaatselijke winkel en speelde. Ik won £ 1.000.000 pond op de eerste, maar ik geloofde het niet, dus ik kraste een ander ticket en zie, ik won opnieuw £ 10.000.000 pond. Ik stopte onmiddellijk met mijn magazijnbaan toen mijn winnende bedrag op mijn rekening stond. Lord Bubuza is een geweldige SEER en heeft mijn financiële status veranderd. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Nang T

Ik zou een gepensioneerde buschauffeur worden die geen spaargeld had, de gedachte hieraan bleef me elke dag leegzuigen, ik heb de afgelopen jaren lotto gespeeld zonder geluk. Ik ging online voor een onderzoek naar het leven na mijn pensionering toen ik willekeurige getuigenissen zag van mensen die een spreukgebruiker, genaamd Lord Bubuza, waardeerden voor het geven van de juiste LOTTO-winnende nummers, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza voor hulp bij het winnen van de LOTTO 6/49 JACKPOT via WhatsApp: +1 951 442 2214, hij zei dat ik alleen kan winnen met de juiste nummers die hem door zijn goden zullen worden onthuld na het uitspreken van een spreuk. Ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken, hij gaf me de nummers en zei dat ik zonder angst moest gaan spelen. Ik kocht het kaartje en speelde. Het was erg schokkend en verrassend toen ik ontdekte dat alle nummers Lord Bubuza game me overeenkwam met alle zes winnende nummers in de trekking van 6 april. Ik werd de winnaar van $ 18,7 miljoen met de hulp van Lord Bubuza-spreuk. Ik zal u blijven waarderen, meneer, omdat u mij miljonair heeft gemaakt met uw spreuk. Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Nang T

Ik zou een gepensioneerde buschauffeur worden die geen spaargeld had, de gedachte hieraan bleef me elke dag leegzuigen, ik heb de afgelopen jaren lotto gespeeld zonder geluk. Ik ging online voor een onderzoek naar het leven na mijn pensionering toen ik willekeurige getuigenissen zag van mensen die een spreukgebruiker, genaamd Lord Bubuza, waardeerden voor het geven van de juiste LOTTO-winnende nummers, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza voor hulp bij het winnen van de LOTTO 6/49 JACKPOT via WhatsApp: +1 951 442 2214, hij zei dat ik alleen kan winnen met de juiste nummers die hem door zijn goden zullen worden onthuld na het uitspreken van een spreuk. Ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken, hij gaf me de nummers en zei dat ik zonder angst moest gaan spelen. Ik kocht het kaartje en speelde. Het was erg schokkend en verrassend toen ik ontdekte dat alle nummers Lord Bubuza game me overeenkwam met alle zes winnende nummers in de trekking van 6 april. Ik werd de winnaar van $ 18,7 miljoen met de hulp van Lord Bubuza-spreuk. Ik zal u blijven waarderen, meneer, omdat u mij miljonair heeft gemaakt met uw spreuk. Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

John Wallman

HET LOTERIJSPEL DAT MIJN LEVEN VERANDERDE.
Ik ben een gepensioneerde bouwmanager, mijn naam is John Wallman. Na mijn pensionering begon ik het lottospel te spelen, maar winnen werd een probleem. Ik begon online onderzoek te doen toen ik zag hoe mensen getuigden over heer Bubuza, een geweldige spreukgebruiker die zo velen heeft geholpen het lottospel te winnen met zijn spreuk. Ik nam contact met hem op en vertelde hem hoe ongelukkig ik was met mijn lottospellen. Lord Bubuza zei dat hij me zou helpen het loterijspel te winnen door een spreuk uit te spreken en de juiste winnende nummers voor de loterij aan mij te onthullen, ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken. Hij gaf me de lotnummers en instrueerde me om het spel te spelen. Het was als een droom toen ik een melding kreeg van de nationale loterij-app over mijn overwinning, ik belde de telefoonnummers van de loterij en ze bevestigden me dat ik £ 1.000.000 pond had gewonnen. Ik kon mijn vreugdetranen gewoon niet bedwingen omdat ik het lottospel al heel lang zonder geluk heb betaald, maar nadat ik met het nummer Lord Bubuza me had gespeeld, werd ik miljonair. Allemaal dankzij heer Bubuza, hij is een geweldige betoveraar en getuigen over hem is mijn kleine manier om u te waarderen, mijnheer. Zijn info: WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

John Wallman

HET LOTERIJSPEL DAT MIJN LEVEN VERANDERDE.
Ik ben een gepensioneerde bouwmanager, mijn naam is John Wallman. Na mijn pensionering begon ik het lottospel te spelen, maar winnen werd een probleem. Ik begon online onderzoek te doen toen ik zag hoe mensen getuigden over heer Bubuza, een geweldige spreukgebruiker die zo velen heeft geholpen het lottospel te winnen met zijn spreuk. Ik nam contact met hem op en vertelde hem hoe ongelukkig ik was met mijn lottospellen. Lord Bubuza zei dat hij me zou helpen het loterijspel te winnen door een spreuk uit te spreken en de juiste winnende nummers voor de loterij aan mij te onthullen, ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken. Hij gaf me de lotnummers en instrueerde me om het spel te spelen. Het was als een droom toen ik een melding kreeg van de nationale loterij-app over mijn overwinning, ik belde de telefoonnummers van de loterij en ze bevestigden me dat ik £ 1.000.000 pond had gewonnen. Ik kon mijn vreugdetranen gewoon niet bedwingen omdat ik het lottospel al heel lang zonder geluk heb betaald, maar nadat ik met het nummer Lord Bubuza me had gespeeld, werd ik miljonair. Allemaal dankzij heer Bubuza, hij is een geweldige betoveraar en getuigen over hem is mijn kleine manier om u te waarderen, mijnheer. Zijn info: WhatsApp: +1 951 442 2214 of bel: +1 507 400 0072 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!